Política de reemborsament
Els teus articles no hagin estat usats, no estiguin danyats, estiguin en condicions de ser revenuts (és a dir, sense arrugues o desgast visible en el calçat) i estiguin en el seu embalatge original.
La sol·licitud de devolució es presenti dins dels 14 dies següents a la recepció de la comanda original.
TASCÓN ofereix tres maneres o sistemes de devolució una vegada que el consumidor ha comunicat el seu dret de desistiment i estaran actius o no en funció del país de compra:
- Devolucions gratuïtes a les botigues associades més pròximes al teu domicili. Tramitant la devolució escrivint al correu electrònic hello@tascon.es.
- Devolucions a través de la nostra agència de transport. El client es fa càrrec dels costos directes de devolució del producte.
- Devolucions pels teus propis mitjans: El client si ho desitja pot enviar la comanda a Tascón Concept Stores S.L., Avinguda Diagonal 462 – 08006 Barcelona, Espanya pels seus propis mitjans, s'aconsella que l'enviament aquest perfectament empaquetat, tancat i que quin certificat si és possible, TASCÓN no es responsabilitzarà del mal, pèrdua o cost d'aquest enviament.
En tots els casos, recomanem al client:
- Tramitar la devolució enviant un email a hello@tascon.es.
- Preparar la devolució reutilitzant la pròpia bossa de l'enviament o, en defecte d'això, un embalatge adequat (caixa, bossa, etc.).
- Tancar correctament la bossa.
Quan l'enviament de devolució sigui rebut en TASCÓN o el client present una prova de la devolució, com el comprovant de l'empresa de transport, si la devolució és conforme, se't realitzarà el reemborsament del preu pagat pels productes retornats. L'ingrés es realitzarà de la mateixa manera en el que vas realitzar la teva compra, recorda que aquest procés pot trigar uns dies depenent de la teva entitat bancària.
Si la devolució no és conforme se't notificarà per email, podràs contactar amb el departament d'atenció al client de TASCÓN per a conèixer més detalls de l'avaluació. En el cas de les devolucions no conformes TASCÓN no està obligat a realitzar l'abonament del preu pagat pels productes retornats, si el client vol els productes de la devolució TASCÓN els hi enviarà a l'adreça que ens indiqui però sempre a ports deguts o per compte del client.
El client es fa càrrec dels costos directes de devolució del producte quan no realitzi la devolució per qualsevol dels mètodes gratuïts esmentats anteriorment.
TASCÓN et recorda que totes les peces o articles que vagin a ser retornats han d'estar en les mateixes condicions en les quals van ser enviats i amb totes les seves etiquetes. El dret de desistiment no serà aplicable als contractes que es refereixen al subministrament de béns precintats que no siguin aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o d'higiene i que hagin estat desprecintados després del lliurament.
Intentem ser el més justos i servicials possible, però ens reservem el dret de rebutjar les devolucions que no compleixin aquests criteris.