Termes del servei
A continuació, et convidem a revisar les condicions generals que regulen la compra de productes TASCÓN a través d'aquesta Pàgina Web. En aquest sentit, l'ús d'aquesta Pàgina Web constitueix el teu acord a aquestes condicions generals. No obstant això, si tens algun dubte sobre les mateixes et preguem contactar amb el nostre servei d'Atenció al Client.
Les següents condicions regulen la venda dels productes presentats en aquesta web per la societat: Tascón Concept Stores S.L., avinguda Diagonal 462, Barcelona (Espanya), C.P. 08006, inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al 13/09/2022. Tom: 48215, Foli: 214, Secció: 8, Fulla Registral: 576284, Inscripció: 3 publicat el 21/09/2022 a BARCELONA. Butlletí: 181 , Referència: 421129.
Propietat del contingut
Totes les il·lustracions, dissenys, icones, gràfics, fotografies, imatges i qualssevol altres elements que formin part de la web són propietat exclusiva de Tascón Concept Stores S.L..
Els elements d'aquesta web estan dissenyats amb el propòsit d'oferir la venda dels productes identificats amb la marca TASCÓN. La còpia o utilització d'aquests elements no comporta la transferència de cap dret sobre aquests. En aquest sentit, queda expressament prohibida la reproducció, publicació, transmissió, modificació o la distribució per qualsevol mitjà dels elements configuradors en aquesta pàgina web.
Cobertura de l'oferta
Els productes oferts es distribueixen en els següents països: Espanya (no es realitzen enviaments a Ceuta i Melilla), Portugal (no es realitzen enviaments als arxipèlags de Madeira i Açores), el Regne Unit (no es realitzen enviaments a les Illes del Canal, les Illes d'Escòcia i l'Illa de Man), Irlanda, Itàlia (no es realitzen enviaments a República de San Marino), França, Alemanya, Àustria, Grècia, Polònia, Països Baixos, Bèlgica, Romania, els Estats Units, Dinamarca, Suècia, Finlàndia, Bulgària, Rússia (no es realitzen enviaments a zones no cobertes per l'agència de transport amb la qual treballem. Això es pot comprovar en el check out sobre la base del codi postal).
Garanties de compra
Els articles oferts en aquesta pàgina web són una selecció de productes dels millors proveïdors de TASCÓN i compleixen els mateixos requisits de qualitat i garantia que els productes posats a la venda en els establiments TASCÓN.
TASCÓN ha fet un esforç per a mostrar els colors de les peces i calçat de la forma més pròxima possible a la realitat. No obstant això, el color d'aquestes, quan apareixen en pantalla poden estar subjectes a variacions depenent de la qualitat del monitor del teu ordinador. En aquest sentit TASCÓN no pot garantir que els colors que apareguin en el teu monitor s'ajustin fidelment a la realitat.
Les ofertes especials, promocions o descomptes seran vàlids fins a la data indicada.
En cas de producte defectuós, TASCÓN haurà de procedir, segons correspongui, a la reparació, substitució, rebaixa del preu o resolució del contracte, gestions que seran gratuïtes per al consumidor i usuari. TASCÓN respon de les faltes de conformitat que es manifestin en un termini de 3 anys des del lliurament.
Tot això conforme a les disposicions contingudes en la Llei General de Consumidors i disposicions aplicables.
Procediment de compra
Els articles que vulguis adquirir hauran de ser seleccionats i afegits a la bossa d'anar a comprar mitjançant clic sobre la icona corresponent. La bossa d'anar a comprar contindrà les referències dels articles seleccionats, el seu nom, la talla, el color triat, i el preu en la divisa corresponent (impostos inclosos).
El preu expressat no conté transport ja que les tarifes varien en funció del país i la manera d'enviament seleccionat. Aquest preu s'indica en la bossa d'anar a comprar abans d'iniciar el procés de compra.
Durant el procés de compra se sol·licitaran les dades personals que s'incorporaran a la nostra base de dades a fi de poder processar la comanda i de facilitar la realització de noves compres en TASCÓN. Recorda que les dades personals han d'indicar-se amb tota exactitud per a evitar confusions o incidències en l'enviament del/els article/s adquirits.
Una vegada emplenada l'ordre de compra, i abans de l'enviament de la comanda es presentarà un resum identificant el/els article/s adquirit/s, el seu preu total (impostos inclosos) i les dades d'enviament.
Confirmada la transacció, es comunicarà a través de la pròpia pàgina web el número de comanda perquè es pugui en tot moment i des de l'ordinador fer el seguiment d'aquest. Així mateix, es remetrà un missatge de correu electrònic, amb una descripció de la comanda i les dades personals que hagin estat comunicats. La no recepció d'aquest missatge pot deure's a algun problema transitori de comunicacions en la xarxa o a algun error d'escriptura en l'adreça de correu electrònic comunicada. En tots dos casos, és aconsellable que es contacti amb atenció al client.
Si, en el moment de l'emissió de la comanda, el nostre magatzem detecta que no hi ha existències d'algun dels productes inclosos en aquest, intentarem localitzar el producte. En cas que no sigui possible, el client serà notificat immediatament ,per a poder cancel·lar la comanda i tornar a realitzar-lo o rebre les peces restants i rebre l'abonament del producte que manca.
TASCÓN contribueix a protegir el medi ambient a través de la digitalització i aposta pel suport electrònic. El client podrà consultar i descarregar les seves factures des de la web sempre que ho desitgi. A més, podrà sol·licitar l'enviament a través de correu electrònic o postal al nostre departament d'atenció al client.
- Per correu electrònic: hello@tascon.es
- A través del formulari de contacte de la web.
- Per correu postal: Tascón Concept Stores S.L., Avinguda Diagonal 462 – 08006 Barcelona – Espanya (A/A Dpto. Atenció al client en línia).
Moneda i impostos
Els preus en aquesta pàgina web es mostren en la divisa corresponent al país de destinació i inclouen impostos.
Una vegada emplenada l'ordre de compra, i abans de realitzar el pagament de la comanda, es presentarà un resum final identificant el/els article/s adquirit/s i el seu preu total (impostos inclosos).
TASCÓN dona l'opció als seus usuaris de triar el país o regió de destinació perquè puguin veure els preus imposats inclosos. Si posteriorment es canvia l'adreça de lliurament i es modifica el país o regió de destinació, els preus mostrats en el resum final de la comanda poden sofrir variacions.
Forma de pagament i seguretat
TASCÓN únicament acceptarà pagaments realitzats a través de targeta de crèdit o dèbit suportada pel sistema o passarel·la de pagament i mitjançant Stripe. Si tries pagar amb Stripe podràs ser redirigit a la pàgina de Stripe i des d'allí podràs pagar amb el teu compte Stripe de manera ràpida i segura, sense compartir informació financera.
Per als pagaments realitzats amb targeta de crèdit o dèbit el càrrec es realitzarà en línia, és a dir, en temps real, a través de la passarel·la de pagament de l'entitat financera corresponent, una vegada s'hagi comprovat que les dades comunicades són correctes. Amb l'objectiu de donar la màxima seguretat al sistema de pagament, TASCÓN utilitza sistemes de pagament segur d'entitats financeres de primera línia en comerç electrònic.
Com a mesura complementària al sistema de pagament i amb l'objectiu de col·laborar en la prevenció del frau a través d'Internet, TASCÓN es reserva el dret de sol·licitar als seus clients informacions i documents complementaris a l'efecte de finalitzar la Comanda. TASCÓN verificarà aquestes dades personals subministrats, així com adoptarà les mesures que estimi oportunes (inclosa la cancel·lació de la comanda) perquè la mercaderia adquirida sigui lliurada de conformitat amb les dades que figuren en la comanda.
La teva targeta pot ser rebutjada per una de les següents raons:
- La targeta pot estar caducada. Comprova que la teva targeta no excedeixi la data de validesa.
- Pot ser que s'hagi aconseguit el límit de la targeta. Consulta amb el teu banc que la targeta no hagi excedit l'import permès per a efectuar compres.
- Pot ser que alguna dada introduïda estigui incorrecte. Comprova que hagis emplenat correctament tots els camps necessaris.
- Si existeix algun altre motiu hauràs de contactar amb el teu banc que va emetre la targeta per a aclarir els motius d'una operació denegada.
TASCÓN vela en tot moment per la seguretat de les compres en línia. El nostre procés comercial ha estat auditat per TRUSTED SHOPS i després d'un resultat satisfactori hem obtingut el Segell de TRUSTED SHOPS.
Les parts se sotmeten, a la seva elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l'usuari.
Aquestes Condicions Generals es regeixen per la llei espanyola.
A més et recordem que pots accedir a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Unió Europea seguint aquest enllaç: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show”.
Transport
El país de lliurament sempre ha de coincidir amb el país de compra. Quan visites tascon.es indicaràs les preferències de País (regió) i Idioma, les localitats de lliurament estan relacionades amb les províncies disponibles que has seleccionat prèviament. Si en algun moment vols canviar de País (regió), pots fer-ho.
Per a evitar incidències en el lliurament (adreces errònies, impossibilitat de trobar a algú en el domicili etc.), és indispensable emplenar correctament el formulari en el procés de compra.
TASCÓN posa a la teva disposició diverses maneres d'enviament que podràs seleccionar en el procés de compra, en funció del país de lliurament estaran disponibles alguns i altres no:
- Recollida en botiga: Pots retirar la teva comanda a les botigues associades que TASCÓN tingui habilitades a Espanya. Una vegada la mercaderia arribi a la nostra botiga t'avisarem per email per a passar a recollir la teva comanda. Disposes de 15 dies naturals a comptar des de la data de recepció de l'email per a retirar-lo, passat aquest temps TASCÓN l'enviarà novament al magatzem i es tramitarà la devolució automàticament. És necessari presentar el número de comanda i la identificació de la persona que vagi a recollir-ho (DNI, NIE, etc.).
- Lliurament en domicili: A través d'una empresa internacional de missatgeria es pot lliurar en l'adreça particular que ens indiquis en el procés de compra (domicili, treball, etc.-mai en apartat de correus ja que es necessita autenticar el lliurament).
- Lliurament en Punts de Conveniència: també és possible rebre el teu paquet en un punt de conveniència de la nostra xarxa. Podràs consultar el teu punt més pròxim directament en seleccionar el mètode d'enviament en tramitar la teva comanda.
Tant el cost de l'enviament com els terminis de lliurament depenen del tipus d'enviament seleccionat i el podràs conèixer-los abans de tramitar el pagament:
Països Tipus de servei Termini de lliurament Preu
Espanya (Península i Balears) Enviament Standard 2 a 4 dies laborables 4,95€
Enviament Express 24h a 48h dies laborables 8,95€
Enviament a Botiga 3 a 5 dies laborables Gratis!
Espanya (Canàries) Enviament Estàndard 3 a 10 dies laborables 18,95€
- El cost de l'enviament es pot veure incrementat si el volum de la comanda realitzada és elevat o l'embalatge és especial.
- Els terminis de lliurament poden ser superiors en èpoques de rebaixes i promocions.
A través de “el meu compte” en “Comandes” podràs realitzar un seguiment dels diferents estats de la teva comanda, també cada vegada que la teva comanda canviï d'estat se't notificarà a través d'email.
Els costos d'enviament poden ser modificats en qualsevol moment sense previ avís. Aquest canvi serà aplicable a partir del moment en què s'inclogui la modificació en el contracte publicat en aquesta pàgina web, no afectant les comandes realitzades amb anterioritat.
Cancel·lacions
Dret de Desistiment - Devolucions
Si una vegada rebuda la compra no quedes satisfet/a, tens dret al desistiment total de la comanda sense necessitat de justificació en un termini de 14 dies naturals des de la data del lliurament. TASCÓN reintegrarà el preu pagat pels productes i mai les despeses d'enviament tret que la devolució de la totalitat de la comanda sigui ocasionat per una tara d'aquest. Rebràs l'import mitjançant la mateixa forma de pagament utilitzada en la teva compra en un temps de 10-14 dies, depenent de la teva entitat bancària. Per a exercir el teu dret de Desistiment només has d'enviar un email a hello@tascon.es
TASCÓN ofereix tres maneres o sistemes de devolució una vegada que el consumidor ha comunicat el seu dret de desistiment i estaran actius o no en funció del país de compra:
- Devolucions gratuïtes a les botigues associades més pròximes al teu domicili. Tramitant la devolució a través de “El meu compte” abans d'anar a la botiga.
- Devolucions a través de la nostra agència de transport. El client es fa càrrec dels costos directes de devolució del producte.
- Devolucions pels teus propis mitjans: El client si ho desitja pot enviar la comanda a Tascón Concept Stores S.L., Avinguda Diagonal 462 – 08006 Barcelona, Espanya pels seus propis mitjans, s'aconsella que l'enviament aquest perfectament empaquetat, tancat i que quin certificat si és possible, TASCÓN no es responsabilitzarà del mal, pèrdua o cost d'aquest enviament.
En tots els casos, recomanem al client:
- Tramitar la devolució a través de l'email hello@tascon.es.
- Preparar la devolució reutilitzant la pròpia bossa de l'enviament o, en defecte d'això, un embalatge adequat (caixa, bossa, etc.).
- Tancar correctament la bossa.
Quan l'enviament de devolució sigui rebut en TASCÓN o el client present una prova de la devolució, com el comprovant de l'empresa de transport, si la devolució és conforme, se't realitzarà el reemborsament del preu pagat pels productes retornats. L'ingrés es realitzarà de la mateixa manera en el que vas realitzar la teva compra, recorda que aquest procés pot trigar uns dies depenent de la teva entitat bancària.
Si la devolució no és conforme se't notificarà per email, podràs contactar amb el departament d'atenció al client de TASCÓN per a conèixer més detalls de l'avaluació. En el cas de les devolucions no conformes TASCÓN no està obligat a realitzar l'abonament del preu pagat pels productes retornats, si el client vol els productes de la devolució TASCÓN els hi enviarà a l'adreça que ens indiqui però sempre a ports deguts o per compte del client.
El client es fa càrrec dels costos directes de devolució del producte quan no realitzi la devolució per qualsevol dels mètodes gratuïts esmentats anteriorment.
TASCÓN et recorda que totes les peces o articles que vagin a ser retornats han d'estar en les mateixes condicions en les quals van ser enviats i amb totes les seves etiquetes. El dret de desistiment no serà aplicable als contractes que es refereixen al subministrament de béns precintats que no siguin aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o d'higiene i que hagin estat desprecintados després del lliurament.
Canvis
Si vols fer un canvi d'article hauràs de tramitar, a través de la nostra web o una botiga TASCÓN Autoritzada, primer una devolució pel producte que vols canviar i després hauràs de realitzar una nova comanda amb el nou article. Els canvis in-*situ només seran admesos a les Botigues TASCÓN autoritzades en els següents casos:
1. Canvi de talla en un article.
2. Canvi per tara (per la mateixa peça, d'idèntic color i talla).
Aquests canvis estaran subjectes a la disponibilitat en aquestes botigues TASCÓN i a la presentació en aquesta de l'albarà en data de devolució i les peces sense estrenar i amb l'etiquetatge original.
Aquestes peces canviades comptaran amb 30 dies a partir de la data de canvi en el cas que necessitis una devolució, que hauràs de realitzar-la en botigues TASCÓN, presentant l'albarà de la botiga en línia i el resguard del canvi realitzat en botiga TASCÓN. La devolució de l'import al client es farà després de rebre i revisar el producte en Central en el mateix mitjà de pagament que el client va fer la compra.
El canvi de talla o el canvi per tara en botigues no seran possibles en articles rebaixats.
Els canvis en botiga només seran possibles a les botigues TASCÓN.
Seguretat i confidencialitat de dades
TASCÓN garanteix la seguretat de les dades que ens proporciones a través de procediments físics, electrònics i de gestió estàndard. Quan correspon, els llocs web de TASCÓN, utilitzen encriptació SSL per a augmentar la seguretat en la transmissió de dades. Dins de TASCÓN, les dades són emmagatzemades en servidors controlats amb accés limitat. La seva informació podrà ser emmagatzemada i processada a Espanya o qualsevol altre país on TASCÓN, les seves afiliades, filials o agents estiguin localitzats.
TASCÓN mai t'enviarà un correu electrònic demanant-te que proporcions o confirmis Informació Personal. Si reps una comunicació d'aquest tipus, si us plau reexpedeix-la immediatament a hello@tascon.es.
T'informem que TASCÓN té implantades les mesures d'índole tècnica i organitzatives necessàries que garanteixen la seguretat de les teves dades i eviten la seva alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat, tenint en compte de l'estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades emmagatzemades i els riscos al fet que estan exposats, tot això en compliment del que es disposa en la LOPD (Llei orgànica de Protecció de Dades), si vols més informació pots consultar la nostra Política de privacitat.
Si tens alguna pregunta o consulta sobre la recollida, utilització o comunicació de la seva Informació Personal pots consultar la nostra política de privacitat o completar un formulari a través de l'apartat Contacte
Departament e-commerce
Tascón Concept Stores S.L.
Avinguda Diagonal 462
8006 Barcelona
Espanya
Horaris
En Tascón.es es poden realitzar compres durant les 24 Hores del dia 7 dies a la setmana, tot l'any.
Llei aplicable i jurisdicció competent
El servidor d'aquesta pàgina web es troba a Espanya. Les presents Condicions Generals de Compra estan sotmeses a la legislació espanyola. Les parts se sotmeten, a la seva elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l'usuari.
Aquestes Condicions Generals es regeixen per la llei espanyola.
A més et recordem que pots accedir a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Unió Europea seguint aquest enllaç: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show”.
Atenció al client
Per a qualsevol dubte, suggeriment, reclamació o consulta sobre la botiga en línia, pots dirigir-te al Servei d'Atenció al Client, per qualsevol dels següents mitjans:
Espanya
• Per correu electrònic: hello@tascon.es
• Per correu postal: Tascón Concept Stores S.L., Avinguda Diagonal 462 – 08006 Barcelona – Espanya (A/A Dpto. Atenció al client en línia).
TASCÓN atendrà la teva sol·licitud en la major brevetat possible.